-

Kommit hem från sjukhuset nu!

Publicerad 2012-06-15 00:25:14 i Allmänt

Hemma från sjukthuset nu, åkte med syrran och mamma för att kolla upp min brändskader från grekland, och mammas utslag över hela kroppen, vi var där ett bra dag men nu är allt klart som tur! Sitter i sängen med datan och bloggar! Älklingen och William sitter och spelar nått spel, skit tråkiga! Vi har iaf varit hos min syster idag, ätit i Heron city köpt lite saker tills älsklings iphone och hämtat min resväska från pojkvännen. Som ni ser så har jag inte bloggat på ett bra tag! Men nu är jag tillbaka! Har tänkt på det länge nu att börja blogga eller sluta helt, det blev att börja helt seriöst nu och satsa här på blogg.se ist för Nattstad.se eftersom här kan min blogg vara hur jag själv vill! Ni får Lite bilder från Grekland senare, ska försöka fixa min blogg litr! Vi hörs snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela