-

Shoooo

Publicerad 2012-05-23 23:15:55 i Allmänt

Shoo hemma nu med min bror tiandra! Vi har varit i skolan haft det fett Chill suttit i solen och pratat, efter skolan drog vi till hötorget solade 16 min brände mig på ryggen, vi hade inte tid att sola längre för vi började sola 20 över 3 och vi skulle vara i Alvik 4, haha så vi sprang till tuben sen efter solariumet hah! Så vi var i Alvik prick 4! Sen när vi skulle till donen så vid spärrarna var det mongo sl som kollade biljetter så vi sprang till andra spärren åt helvete och gick på ett berg sen hoppade över ett staket typ och massa! Hahha äventyr:)! Men sen hitta vi! Så satte vi oss i bilen med Tamim och Samir sen kom Amanda och då åkte vi till tullinge och jobbade från 4 till 9:) para rullar in som det ska det går bra!;) haha aja nu ska vi lägga oss ska upp tidigt för att sola imorn på morgonen :)! Brun ska jag bli innan grekland åker ju om 13 dagar! Vi hörs senare elr imorgon puss!

Kommentarer

Postat av: Elin - Designar bloggar

Publicerad 2012-05-24 00:22:43

Ser att du kopierat en av mina stilmallar. Du är därför bannad från tävlingen och försvinner inte min stilmall snarast anmäler jag dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela