-

Sängen med den bästa

Publicerad 2012-05-22 22:35:50 i Allmänt

Ligger i sängen nu med min fina pojkvän och kollar på film, vi har myst och pratat lite om resan vi ska åka på om två veckor! MYS! Iaf..! Idag var den en underbar dag! Sjukt varmt ute och en skön skoldag, efter skolan drog jag till pojkvännen på en gång han möte mig vid tuben såå söt han är! Sen drog vi hem till honom åt lite sen kom oliver och så satt vi och snacka om resan med hans pappa medans. Vi satt och sola på altanen, jag sov oxå nån timme men sen älsklingen väkte mig så drog vi ut och cyklade runt och hade det roligt. Och nu ligger vi och kollar på film som
Sagt så ska bara lite social! Bi hörs imorgon puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela