-

Shoppat idag!

Publicerad 2012-05-21 21:30:55 i Allmänt

Hejsan sötnosar! Idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt, vi sprang 3 km.. Jobbigt som fan! Slutade 4 idag så åkte till skärholmens centrum mötte upp mamma hon skulle fixa naglar där så jag sat med henne, tog mer en 1 timme.. haha! Efter det gick vi runt i affärer och jag hittade massa fint till Grekland, sjukt fin bikini fick jag hem också! Det är bara 15 dagar kvar till Grekland! Längtar som fan!.. Vi kom hem runt halv 7 drog och duscha på en gång! Rakade bena och la hårinpackning i håret skönt! Just nu ligger jag på soffan med värsta huvudvärken... Nästan så att jag stannar hemm imorgon... Nej men vet inte mår faktiskt jätte dåligt så vi får se! Ska se film nu så hörs vi snart igen! Bilder på allt jag köpte får ni imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela